יום שני, 23 ביולי 2012

זכרונות יצירתיים מהחופשה

רגע לפני שהקייטנות מסתיימות...ורגע לפני שהכל מתחיל, קבלו פוסט עם רעיון יצירתי במיוחד לשמירה על הזכרונות מהקיץ ומהחופשות.
אין כמו לדפדף באלבום תמונות מחופשת הקיץ האחרונה! כולם מאושרים, כולם שזופים ומחייכים לצלמה ואז ניתן לראות שאלו הם הרגעים הנדירים והיפים ביותר של המשפחה ביחד.
אז לכבוד חופשה משפחתית מוצלחת אתם מוזמנים להכיר את צנצנת הזכרונות מהחופש: צנצנת פשוטה שהופכת לזכרון ויזואלי ומוחשי מהשעות היפות ומהמקומות היפים שבילינו בהם יחדיו.
לאחר שיש בידיכם צנצנת שקופה גדולה אפשר להתחיל ללקט מזכרות מהמקום שאנחנו נמצאים בו: חול ים, צדפים, מזכרות תיירים קטנות מהמקום שהיינו בו, תמונות קטנות שפיתחנו וגזרנו, צמחיה, ענפים וכל מה שאנו חושבים שיתאים ויראה טוב בצנצנת שלנו.
הרעיון לצנצנת הזכרונות הבשיל אצל הכוהנת הגדולה מרתה סטיוארט שבאתר שלה ניתן למצוא את הצנצנות הבאות:
מפריז, מהחוף או מקמפינג ביער -אצל מרתה הכל נראה טוב!
עוד צנצנת זכרונות יפה היא זו של פאטי מילאזו שבחרה לעשות צנצנת שתיוחד לחופשה המשפחתי באי סאני-בל, שם הם הגיעו לחוף מרהיב מלא בצמחיה ססגונית, חיות מיוחדות וצדפות מקסימות. פאטי בחרה בצנצנת גדולה, מילאה שליש ממנה בחול ים בצורה אלכסונית, כך שהאלמנטים ייראו טוב כאשר יונחו על החול. היא פיתחה תמונות קטנות (כאלו שאנו מפתחים בד"כ עבור הארנק) ודחסה אותם בתצוגה יפה על החול, אח"כ הוסיפה צדפים יפים וסגרה את הצנצנת עם אלמנט קישוטי מקסים שיצרה בעצמה.
זכרונות מהחופשה בחוף

תוית "גן עדן" שנקשרה למכסה הצנצנת
טיול בדיסנילנד הוא חוויה חד-פעמית בשביל רוב הילדים. לראות את כל הדמויות האהובות מתהלכות מסביבך יוצר תחושה מהפנטת (שלא משאירה גם את ההורים אדישים...). הבת של ג'סיקה אווקי כל כך התרגשה מהביקור בדיסנילנד ומהפגישה פנים אל פנים עם טינקרבל הפיה האהובה, שאמה החליטה ליצור צנצנת מיוחדת שתשמר עבורה את הרגע המרגש הזה.
רגע אחד מרגש מהילדות
בעזרת תמונת המפגש שנגזרה, דשא ענפים ופרחים, הצליחה ג'סיקה להחיות רגע אחד מיוחד לתמיד.
וכך הופכים את הרגע לבלתי נשכח
עוד רעיון יפה שניתן ליישם בלי קשר לחופשה אלא גם כמתנה מיוחדת למישהו יקר הוא של שרי מגייל שנתנה לכל אחד מבני המשפחה לרשום זכרון על פתק קטן ואת כל הפתקים הכניסה לצנצנת. רק דמיינו את הכיף בלפתוח קפסולת זמן כזו כאשר הילדים הקטנים שלכם הופכים למבוגרים עם ילדים בעצמם... או לקבל מתנה כזו ממישהו שחשב עליך.
קודם משקיעים ומקשטים את הצנצנת...
ואז מכניסים לצנצנת פתק ועליו זכרון יקר
הצנצנות האלו עושות חשק לחופשה...בפוסט הבא אני מבטיחה לצלם את צנצנת הזכרונות מהחופשה המשפחתית שלנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה